7/18/2015

A "kipihentség" eredménye :)

A mai napon nem terveztem írni, főleg, hogy a hőség miatt az agyam kb egy értelmes gondolatot sem képes megalkotni, csak annyit, hogy "MELEG VAN, MEGHALOK!!!" Erre felmentem fbre, és újabb vicces profilkép elemzéseket találtam, amiket poénból megcsináltam, és eljutottam arra, hogy ezt a rakás hülyeséget mostmár összegezni kell, csak hogy képben legyek, hogy mi is vár rám...az eredményt veletek is megosztom:


Rólam az embereknek a Neveletlen hercegnő jut eszébe, valamint, hogy Medveczky Ilona génjeit örököltem, de azért a mosolyom reklámra valóan cuki...



 Az idén megtalálom a szerelmet, egy 28 éves, a Nemzeti Ligában játszó focista személyében. Mindezt azzal érem el, hogy környezetembe a második legjobb vagyok, kecses vagyok, okos, és tudásszomjas, érzéki szám van, mindig csak a jóra gondolok, segítőkész is vagyok, a kezeimmel pedig szeretek játszani...




Világkörüli útra kelünk, még az idén, ez alatt mindenképpen el kell mennem Párizsba, hiszen az az én városom, majd Angliában letelepedünk.  Mindeközben pedig több izomra teszek szert…
Angliában 100%ban megtalálom a hivatásomat tervezőként, a kapcsolatom és a szerencsém pedig majdnem tökéletes lesz.


38 éves koromra milliomos leszek, bár ez alap, ha már egy nemzeti ligás focistával leszek...mottóm pedig "Ami késik, nem múlik!", ezért aztán nem is fogom bánni, hogy csak 43 éves koromban vesz el, 1 gyerekünk lesz, és boldogan fogok a 104. szülinapomig furikázni a Bugattimban...


Hát, ehhez tényleg kell a mázli...vagy inkább előbb költözzek, aztán jöhet a pasi, meg a többi? Ha eddig nem csináltátok meg, akkor hajrá, 20 perce röhögök azon, hogy mekkora karriert fogok befutni! :) Mindenkitől bocsi ezért a pihent bejegyzésért, csakis a hőség és a fáradtság tehet róla, bár hogy hogy sikerült éjfélre ihletet kapnom arról halovány lila dunsztom sincs! :D

Remélem azért legalább pár kellemes percet szereztem vele valakinek! Pusszantás! Imádom, ha utáltok! ;)