7/19/2015

Minyonok (ha már FAN vagyok, akkor kihagyhatatlan!)

Először is le kell szögeznem, ami egyértelmű: MINYON rajongó vagyok, de nem is kicsit! :)

Már nem teljesen friss az élmény, de azért a kedvetekért összekaparom magam! 1 hete láttam a filmet. Az egyértelmű, hogy nem csalódtam a filmben.Direkt nem néztem sok előzetest, nehogy úgy járjak, mint a Gru 2-vel, aminek minden létező előzetesét megnéztük, aztán alig volt benne poén, amit ne ismertünk volna. Ebből okulva indultam neki!

Az első perctől az utolsóig imádtam, minyonosan kegyetlen poénok voltak benne, a kétbalkezességük egyszerűen észbontó. A terem többnyire velem egykorúakkal volt tele, néhol előbukkant ugyan pár gyerek, de tuti hogy csak alibiből hozták őket... :)
A mellettünk ülő haveri társasággal szinkronban a karfát csapkodtam a röhögéstől némelyik jelenetnél, és egész konkrétan annál a résznél, amikor betörnek a minyonok a palotába és hipnotizálják az őröket a mellettem ülő sráccal egyszerre fulladtunk bele a kólánkba.
Nem lövöm le a poénokat, mert ezt szerintem látni kell és anélkül átélni, hogy várnád, hogy hol jönnek...volt egy ismerősöm, aki azt mondta, neki nem tetszett, nekem igen, szóval ízlések és pofonok! Én azt tudom mondani, hogy nagyon vártam, és volt olyan, hogy 5 percig levegőt sem kaptam úgy röhögtem, párszor elhaláloztam kóla általi fulladásban is, rosszkor próbálkoztam az ivással, de megérte! :)

Annyit elárulok, hogy aki Grura vár az csalódni fog, hiszen ez az G.E. film, azaz Gru előtt. Persze feltűnik a filmben pár pillanatra, és a végére ki is derül, hogy hogyan kerülnek össze a minyonokkal. No meg persze, ha jól figyelünk feltűnhet egy apró részlet a film végén, ami tökéletesen passzol az első film egy apró momentumába...rémlik, hogy amikor összeszedik, hogy mijük van, amit eladhatnának a rakéta építéséhez az egyik minyon az angol koronát lóbálja...? :)

A film zárójelenete tökéletesre sikerült, összekapcsolja a történeteket, de úgy, hogy közben egy klasszikusanminyonosbrutálfergeteges utolsó poént betolnak...I COULDN'T BREATH, LAUGHING SO HARD!!! ;)

SO: összegzés? NÉZZÉTEK MEG!!! ;) Azok kedvéért, akik egy előzetest sem láttak: