11/15/2016

Agymenők értékelés

Agymenők (9.évad)


Ha megengeditek nekem, inkább az elején kezdem. Most (pontosabban kb májusban) ment le a 9. évada a sorozatnak, azonban én kb tavaly találtam rá a sorozatra, kb a 8. évad előtt sikerült az egészet megnéznem, így addigra már becsatlakozhattam.

Eleinte nem értettem mi ez a nagy hajcihő, aztán Viv a mostohatesóm mutatott pár jelenetet belőle, jött a szabim, és jobb híján megszereztem a 1-7 évadot, hogy valamivel múlassam az időmet, akkoriban amúgy is padlón voltam, kellett valami, ami nem igényel agymunkát, de mégis leköt. Az első évad végén néztem is értelmesen, hogy továbbra sem értem mit esznek rajta, de mondták nekem, hogy nézzem tovább, mert jó lesz. Hát jó, úgysincs jobb dolgom, és végül is voltak benne jó pillanatok.
A második évad volt az áttörés, ott kattantam rá, konkrétan visítottam a nevetéstől a legtöbb részen, el is vesztem, azóta rajongó vagyok, és reszketve várom az új részeket, valamint bármikor és bármennyiszer képes vagyok újranézni a korábbi részeket :D
Természetesen itt is vannak nem csak töltelék részek, de egész évadok, amiknek villanásnyi jó pillanatai vannak, de melyik ennyi évadot megért sorozatnak nincsenek... Ezeknél az ember erősen úgy érzi, hogy itt az ideje abbahagyni, vagy jó lenne, ha már befejeznék, de aztán a következő évad mindig kirángat belőle. A 8. évad tipikusan ilyen töltelék évad volt, amitől le is hangolódtam, de az utolsó rész akkora fordulatokat tartogatott, hogy egyszerűen nem lehetett nem várni a következőt.

És így el is érkeztünk az idei, azaz a 9. évadhoz. Már az elején látszott, hogy sajnos, ez sem lesz nagy durranás, de azért nem is lesz olyan gyenge, mint az előző. Sok mindent megkaptunk, amit hosszú ideje vártunk már, valamint a nagy csavarok is kibontódtak, de akkor is éreztem végig, hogy elfáradt már a sorozat, a 10. lesz a vége, mint olyan sok másiknál. Szerintem nem is szabad annál tovább húzni egy sorozatot, mert brazil szappanopera lesz belőle.
Volt itt nagy durranás, beteljesültek dolgok, amiket vártunk, újabb érdekes fordulatokat kaptunk, amiket viszont nem szeretnék elspoilerezni, úgy, ahogy drága Lovagom tette velem előtte... Komolyan, kb 3 durva csavart lőtt le idő előtt, ami miatt kis híján kinyírtam... (Korábbi részek kapcsán felmerült bennem kérdés, amit voltam olyan okos, és hangosan szóvá is tettem, mire nemes egyszerűséggel közölte, hogy majd a 9. évadban megtörténik, meg ilyenek...szerencséje, hogy szeretem... :D )

Nagyon szeretem a sorozatot, könnyed, szórakoztató, és bár valószínűleg tele van szakmai hibákkal, de akkor sem egy átlagos történet. Az, hogy kocka srácok életébe leshetünk bele, akiknek az univerzumát egy kívül-belül szőke csaj totálisan felborítja szerintem érdekes.
Az évek alatt mind változnak, alakulnak ennek a viszonynak kapcsán, a fiúk és az életükbe lépő lányok egyaránt. Pont a napokban futottam bele egy korábbi évad részeibe, kb akkoriban lépett be Amy, és rá kellett döbbennem, hogy az ő karaktere ment át a leglátványosabb átváltozáson. Penny is felnőtt és komolyodott közben, de az ő hatása a fiúkra nagyobb volt, mint viszont. Nagyon tetszett, amikor levágatta a haját, tipikus példája volt annak, amit hangoztatni szoktam, egy igazán dögös csajt nem a hosszú haja tesz azzá, rövid hajjal pont olyan dögös tud lenni, ez belülről jön. :) Sheldon is emberibb lett, bár csak épp annyira, hogy ne veszítse el azt a személyiséget, ami elengedhetetlen a sorozat működéséhez. Leonard és Howard szerintem kb semmit nem változtak, egyik cuki, másik még mindig kis hormongombóc, akit megütnék, talán tőle majd az új évadban várhatunk valamit, hiszen az őt érintő fordulat miatt elengedhetetlen lesz :) Imádom, hogy Berny annyira kis pukkancs, igazi hárpia tud lenni, ha akar. :) Na majd most, hogy lesz is oka ingadozni... :D Rajesht pedig egyre jobban sajnálom, bár, amikor 2 nője volt tényleg elviselhetetlen volt, de akkor is.

És végül a folytatás... Jön a 10. évad, azt hittem az utolsó, hiszen ideje lenne, de nem...Nem tudom, hogy már ez jó vagy rossz hírnek minősül, de lesz 11. évad is, ha igazak a hírek! Hát, kíváncsian várom, nagyot kell virítaniuk a 10. évaddal, hogy legyen még közönség a 11.-re, mert szerintem már lassan a törzsközönség is beleun a dologba. 

Szóval várom a folytatást, ami ha minden igaz, akkor 
SZEPTEMBER 19-én startolt eredeti nyelven, 
és gondolom tartva magát a szokásokhoz, kb májuban lesz a szinkronos változat a magyar csatornákon...

Remélem sikerült kedvet csinálnom a megnézéshez, mindenképpen csak ajánlani tudom!
Pusszantás és legyetek végtelenül rosszak Drágáim! ;)