11/14/2016

Shannara értékelés



Az év totális mélyrepülése!
A legfőbb bajom a sorozattal, hogy akár még jó is lehetett volna, nyomatékosítva, hogy LEHETETT VOLNA! A kivitelezés, bár nem egy HBO színvonal, de nem rossz, bár az említett stúdió brutál nagyot tudott volna vele villantani, minimum egy Trónok harca szintet, de ez mellékes. Tehát, ha el is nézzük nekik, hogy nem egy HBO a kivitelező, és azt mondjuk, hogy jó a megvalósítás, akkor mi a bajom? A színészek! (Nem mind, mert voltak, akik egyetlen mondatukkal nagyobbat villantottak, mint mások, akik végig jelen voltak!) A két főszereplőt úgy váltanám le, mint a szél, ugyanis Kristen Stewart szinten hozzák a borzalmas alakítás iskolapéldáját! 

 - Wil, akinek annyira buta arca van, hogy legszívesebben agyonütném, hogy megkíméljem őt mindentől, és persze a világot tőle. Az első félpucér jelenetéből persze rájövünk, hogy mit is keres a sorozatban, de innentől meg leginkább papírzacskót húznék a fejére , mert többet tenne a sorozathoz, mint így. Leginkább csak bután grimaszol egész végig, irritál, kb azonnal egy szívlapátért nyúlnék, hogy rendezzem a vonásait... 

 - Amberle: akit kb a csini pofijáért raktak meg főszereplőnek, mert játszani, azt nem tud...
(Komolyan kb ez az arckifejezés végig ül az arcén, ha megguglizáttok szinte csak ilyet találtok a sorozatból)



És, hogy végre jót is mondjak, amiért érdemes végigszenvedni a sorozatot: Allanon, a druida (*-*); Bandon (*-*!!!); a nagybácsik: Ander és Arion; és Eventint, a királyt alakító John Rhys-Davies, aki zsenáilis színész szerintem. A női szereplők közül pedig Eretria visz mindent, fantasztikusan alakít, kb a főszereplő trió egészét viszi a hátán...













Az alap történet zseniális szintén, csak sajnos sikerült a 2. könyvvel indítani a sorozatot, így azt, hogy hogyan is alakult ki ez a jövő, azt max az introból sakkozhatjuk ki, vagy, ha elolvassuk a könyveket. De még ezt leszámítva is nekem tetszene a történet...HA: (SPOILER veszély!) Nem cseszik el a végét azzal, hogy függővéggé változtatják, csak azért, hogy folytathassák, az amúgy lezárt történetet! Komolyan, ennyire utolsó részen még életemben nem akadtam ki, mint ezen! Pedig eddigre már rég SEMMILYEN elvárásom nem volt a sorozattal kapcsolatban, azt hittem, hogy a lehető legrosszabb befejezésre készültem fel, de nem, az alkotóknak sikerült ezt is alulmúlni... A "To be continued..." felirat nálam kiverte a biztosítékot, mint valami hárpia, sikítva hívtam fel 23 órakor Demise barátnőmet, aki röhögve vette fel, miszerint érezte, hogy hívni fogom... Mai napig csak azt tudom kérdezni: "WHY???!!!"

El nem tudom nektek mondani, hogy mennyire sokkolt ez a sorozat, persze ajánlom figyelmébe minden kedves mazochista hajlamú barátomnak megtekintésre, de én előre szóltam! Lehet ezért utálni, felvállalom, de nincs az a pénz, amivel rávehetnétek, hogy végigszenvedjem a 2. évadot, ugyanis jelentem, igen, berendelték, készül!