11/14/2016

Inspiráció


Most, hogy több drága Molybarátnőm is belevetette magát a blogolás világába ismét egyre több lendületet érzek magamban ahhoz, hogy ráncba szedjem a sajátomat és végre írjak. (No meg persze végre a gépem is megfelelő ahhoz, hogy írjak rajta...) 
Köszönet az írásaitoknak Dorka, Niitaabell :)






Írtam már nektek pár dologról, a párkeresés rögös útjáról, pár olvasmányomról, de itt az ideje, hogy végre tényleg azokról a dolgokról írjak nektek, amiket szeretek... lesznek itt könyvek, filmek, sorozatok, molyolás, zenék...legalábbis ez a terv, de persze, ember tervez... :D

Első körben megpróbálom nektek összeszedni mindazt, amit az elmúlt időszakban néztem, olvastam, hallgattam, megpróbálom...ugyanis a párkapcsolatommal elég sok minden belépett az életembe. Végre olyan partnerre leltem, aki ezekben is egy hullámhosszon van velem, így elég sok mindent közösen csináltunk, meg persze elég sok filmet ő mutatott meg nekem. És hát, mire észbekaptam eltelt úgy 8 hónap, hogy millió dolgot akartam veletek megosztani, de sajna kimaradt, próbálom előkaparni a hírhedt memóriámat és nem kihagyni semmit sem az elmúlt időszakból :)

No, de a lényeg, próbálok legalább hetente két bejegyzést hozni nektek a már jól megszokott stílusomban.
Rettegjetek!!!! :D

Hamarosan visszatérek :D