7/25/2015

Hőség és méltóság...

Tudtam én, hogy valamiért utálom a nyarat, próbálom is türtőztetni magam, és nem fikázni mindenki le és kivetkőzését, de a mai nap betette a kaput. Eddig nem nyavalyogtam a kis rövidnacik miatt, amik már a kis és a kicsit nagyobb csajok seggének egész felületét sem takarja, hogy vannak, akik nincsenek tisztában a saját méreteikkel, és 4-5 számmal kisebb göncöket hordanak, de vége...kibuktam!


Értem én, és érzem is a hőséget, nem vagyok én fából, de ez még nem elég ok arra, hogy a nők a méltóságuktól is megszabaduljanak a ruháikkal együtt???!!! Már pedig túl sokan teszik ezt, korra, alakra és stílusra való tekintet nélkül!
Első probléma...a forrónacik és a túl rövid göncök. Hölgyeim, vágom, hogy gyönyörű lábatok van és most van lehetőség ezt a srácoknak is megmutatni, na de mértékkel! Hol a mérték? Az, ha lehajoltok és a bugyitok a kőművesdekoltázzsal egyetemben kint van, na az egy határ...persze ezt már a csípőnacik divatba kerülése óta már kezdjük megszokni...DE: az már durva határ (hogy Szürkés szófordulattal éljek, na nem mintha szeretném, de ezt majd máskor...), hogy ma olyan csajt láttam, akinek már elöl is annyira lent volt a gatyája, hogy kivillant felül a bugyogója!!! Vagy akkor, rohangáljatok kint az utcán egy szál tangában, akkor aztán tényleg azt kapják a fiúk, amit látnak... NEM SZEXI, KÖ-ZÖN-SÉ-GES!!! Ehhez jönnek még a köldök, és lassan melltartó villantó felsők, és voilá, pislogtok, mint hal a szatyorban, hogy miért is ribancoznak le...a kevesebb kivillanó bőr néha több...gyenge a pasik fantáziája, de ha mindent kiraktok a kirakatba, akkor nem is lesz nekik...

Kövi: világító melltartó a felső alatt! No komment...gondoljátok végig, mit mondanátok, ha asrácok mászkálnának olyan nadrágban, ami átlátszik, és alóla neon, vagy élénk színű alsógatyák (fecske, vagy boxer édesmindegy) villannának ki...RÖHEJ! Tévesés, ez sem szexi...és ugyancsak, hagyjatok már valamit a pasik fantáziájának, mert éhen hal és kipusztul! Az élénk színekkel otthon villogjatok a srácoknak, ne az utcán...

És a mai napom csúcspontja, azaz a kiváltó ok, hogy a tervezett könyves bejegyzés helyett miért megint az öltözködés...a nők méltóságának teljes és totális eldobásának jelképe: a melltartók! Számolni sem tudta, hogy ma hány lógó, már bocs a kifejezésért, de csöcsöt láttam! Higgyétek csak el nekem, némelyik már nem csak mell volt...
Én is meghalok a hőségtől, de ha kimegyek az utcára azért mégis csak felöltözök, és ebben benne van a melltartó is! Hová tette mindenki az eszét, hogy otthon hagyta méltóságunknak ezt az utolsó aprócska jelképét? Lehet, hogy melegít még az a plusz réteg is, na de akkor is, elég látványos tud lenni a hiánya. Még a kis mellűeknél is, hiszen ki van téve a hideg-meleg effektusnak, és csak szerintem ciki a hidegeffektus szemet szúró megnyilvánulása? Nos, azt hiszitek, a melegnek nincs ilyen látható jele, hatalmas tévedés, nem csak a sínek tágulnak a melegtől...bizony, terebélyesedünk, szétfolyunk mi is, és annak is lógni kezd, akinek nincs is mi lógjon. Nem túl épületes látvány! Már pedig ha egymás látványától is kibukunk, akkor szerintetek mit éreznek a pasik? 

Mindenféle korú nőt láttam ma, a fiataltól a nyugdíjasig, olyanokat, akik levetkőzték a méltóságukat is. Még az én kedvem is elment  még az élettől is ettől a látványtól, akkor mi lehet a pasikkal, persze lehet, hogy ők élvezik a ciciparádét, na de hölgyeim! Mit is írtam korábban? Méltóság és hagyjatok valamit a férfiak fantáziájának...Fiúkák...nektek meg üzenem, élvezzétek a látványt, de gondoljatok bele, biztos hogy olyan jó lenne, ha a barátnőtökön legeltetné mindenki a szemét, ha így kimegy? Lehet, hogy marha büszkék lennétek rá, hogy milyen jól néz ki, de tutira annyira jó buli, ha mindenki más is látja azt, ami csak rátok tartozik?

Imádom, ha utáltok! ;) Pusszantás, és kukázzuk elő a MÉLTÓSÁGUNKAT, ha már hölgyeknek születtünk! :)