9/14/2017

Molyok képekben - Gyöngyi0309, gregsys, Meeraval_Marnath

Sziasztok!
Vége a nyárnak, én pedig újabb projektbe kezdek, méghozzá megpróbálom bemutatni nektek a Moly.hu vállalkozó szellemű molyait, nem is akárhogyan, képekben. Megkísérlek mindenkiről egy montázst összeállítani, a kedvenc dolgaik alapján, amikből pedig Ti is megtudhattok róluk többet :) Szóval azt láthatjátok majd, hogy én milyennek látom őket :) Remélem a jelentkezőknek tetszeni fog az eredmény, Ti pedig drága követőim remélem élvezni fogjátok ezt a játékot, és egyre többen éreztek majd késztetést arra, hogy jelentkezzetek résztvevőnek!



Lássuk is az első három bátor jelentkezőt!

Gregsys: Én egy nagyon vidám, színes egyéniségnek ismertem meg, próbáltam ezt visszaadni, és legalább olyan kreativitással összeállítani a montázsát, amilyennel ő szokta megalkotni a csodás HP tárgyait :) Korlátozott lehetőségeim miatt a kedvenc színei a háttérben láthatóak :)
Személy, akire felnéz: a párja :)

Gyöngyi0309: Gyöngyit egy nagyon kedves, nyitott, őszinte embernek ismertem meg. A válaszainak csak egy töredékét tudtam felhasználni, sajna egyik kollázs készítő sem bírja a 30+ képet kezelni...Kár, pedig szuper kép lett volna belőle. Egyfajta csendes visszafogottságot szoktam érezni Gyöngyinél, még akkor is, ha végtelenül őszinte. Amúgy imádom, hogy annyi a hasonlóság bennünk :) Remélem jól fogtam meg a lényegedet, próbáltam azokat a képeket felhasználni, amik szerintem jól bemutatnak téged, de sajnos majd 10-15 képet nem használhattam fel, így eléggé korlátozva voltam. De szerzek majd egy jó kollázs készítőt és csinálok egy gigatalmas kollázst rólad :)
Személy, akire felnéz: szülei
Kedvenc idézetei:
Az ember azt hiszi, hogy nagyon okosan elrendezte a sorsot. De a sorsot nem lehet elrendezni. Egyszerre csak jön valami, hirtelen, egy nap, amikor nem is várod, és fölborul minden. Vége. Vége. A sorsot nem lehet elrendezni. A sors rendezi el az embert. /Wass Albert/
Még bizonyosra vett érzelmeink is mily bizonytalanok, annak felismerésétől, hogy ebben nem létezik elég, mert még a végtelennek érzett is fokozható, s noha tegnapelőtt hinni véltem, hogy szerelmesebb aligha lehetek, most itt állok rémülten, a tegnapinál is fájóbb szerelmesen, és azt is sejteni kezdtem, mi jöhet holnap s azután.  /Vavyan Fable /


Meeraval_Marnath: Noémi szintén egy hihetetlenül energikus, vidám leányzó, akivel szinte bármikor el lehet beszélgetni. Nagyon sok választ kaptam tőle is, így neki is kijár majd egy gigamontázs, ebben az apró változatban próbáltam összesűríteni, hogy nekem mi jött le a válaszaiból. Szuper személyiség ő is :)
Akire felnéz: az apukája, és a legjobb barátja
Kedvenc idézete:
Nem az jut legmesszebbre az úton, aki a leggyorsabb, vagy a legszívósabb, hanem aki nem hagyja abba a járást. Ha megállsz, vesztettél. De mindaddig, amíg lépkedsz, van esélyed célba érni. És közben elhagyod mindazokat, akik megálltak, legyenek ők bármennyivel is jobbak nálad. /J. Goldenlane: Napnak fénye/

Nagyon köszönöm, hogy válaszoltatok!
Szuper volt hozzátok keresgélni! Remélem mindegyikőtök elégedett, legalábbis megverni nem akar a montázsért :D
Várom a további jelentkezőket :D Jelentkezni itt lehet, blogra kerülés érkezési sorrendben :) 
Pusza!