5/17/2019

Finale Collector's Edition Fairyloot unboxing

Sziasztok.
Egy gyors unboxing bejegyzést hozok ma, az első Fairyloot dobozomról, ami egyben egy nagy kedvencem special edition boxa is volt.
Februárban tudtam meg, hogy a Fairyloot a Caravalból fogja csinálni az első havi felirazkozáson kívüli, kifejezetten egy könyvre felépülő special edition boxát. Tűkön ültem, mert a sorozat hatalmas kedvencem, ráadásul épp akkor fejeztem be a Legendaryt, aminek akkora cliffhanger a vége, hogy a nappali szőnyegen fetrengve sikítottam, hogy "ide nekem a következőt, de most". Majdnem agyvérzést kaptam, hogy májusig várnom kell rá. Erre megtaláltam, hogy lesz ilyen doboz. Nem is egy, de kapásból két csapat is összedolgozott az írónővel. Jött a dilemma, Owlcrate, vagy Fairyloot. A csapat nevére kattintva megtalálhatóak a leírások, ha valakit érdekel. Az ár közel ugyanannyi volt postaköltséggel együtt. 
Dilemmát az okozta, hogy én a US borítót jobban szeretem a sorozatnál, de a leírás alapján viszont a Fairyloot többet ajánlott közel ugyanazon az áron. Meghánytuk-vetettük a dolgot Lovaggal, és kiegyeztünk abban, hogy a UK doboz mellett maradunk, mert előre láthatólag ár-érték arányban ők jobbnak tűnnek. 
Az Owlcrate dobozról íme egy jó kis unboxing, ha érdekel valakit a tartalma. Így videó alapján nekem tetszett a doboz, persze nekem is voltak olyan részei, ami szerintem gyengébbnek tűntek. A bejegyzés végén összehasonlítom a kettőt. 

No, és ma eljött a napja, hogy hozzám is elért a dobozom. Nem kicsit voltam ideges, ugyanis ma délig semmi infóm nem volt, csak annyi, hogy valaki már megkapta, a magyarországi rendelők kaptak smst a szállító cégtől, és állítólag 2 napja az összes dedikált és tegnap a nem dedikált könyvet feladták. No erről semmi infó nem jött, ez nagy feketepont szerintem. Erre délben kaptam a mailt, hogy csomagom van úton, megnézve az infókat kiderült, hogy 2 napja a szállító cégnél volt a csomag, de sem ők, sem a fairyloot nem érezte szükségét, hogy erről tájékoztasson, és ekkor is annyit tudtam, hogy ma jön a futár. Úgy fél kettőkor frissült a dolog, hogy 14.00-18.00 között jön. Nem kaptam agybajt, picit sem... 

No, de megjött a csomag, és... Dobpergést kérek... Felemás érzéseim vannak... De lássuk mit tartalmaz:
A doboz már külsőre majd kétszer nagyobb, mint az átlag Fairyloot doboz, ezért aztán bizakodtam...

Az első dolog egy vákuum zacsi volt, amit ahogy megláttam, tudtam, hogy Dóri spoilerje bejött, ugyanis egy hete elárulta, hogy Stephanie egy élő videóban utalt valamire, amit a rajongók úgy következtettek ki, hogy egy pléd lesz, szkeptikus voltam, de így hogy megláttam lelombozott, hogy már tudom mi ez. Viszont gyönyörű szép, és hatalmas. A minta nagyon tetszik, a művésznek gratula, az anyag viszont lehetett volna jobb is, de puha és selymes legalább. :)
A második, ami szembejött velem, az egy Legend figura, ami cuki, és szuper, csak a festése el van cseszve, legalábbis az enyémnek biztosan, a kézen például a rózsa nem látszik, hanem egy fekete paca van. Majd ráérő időmben megpróbálom kijavítani. De mindegy, Legend a szerelmem, örülök, hogy őt kaptam, bár mindenki őt kapja, so ez van... :D




Következőnek egy dobozt találtam, amiben egy Tella&Scarlet bögre rejtőzött. Nagyon kis csini, semmi extra forma, csak sima bögre, de a minta szépen kitölti, a rajz pedig szép.



Aztán egy pici doboz jött, ami sejthetően ékszert rejtett, egy kártya medálos nyakláncot. Tetszik, hogy utalás. De sajna itt is minőségi problémáim vannak.

Ezután egy nagy kiszerelésű Caraval, pontosabban, egy Éjszakai útvesztő ihletésű illatkompozíciójú könyves gyertya került elő. Elsőre nekem kicsit pacsuli illat, de gondolom idővel enyhül. A vadászkutya szaglásomnak minden esetre elsőre sok(k) volt. Azt írja, hogy virág, varázslat es tavaszi eső illatú. Pontosabbat a spoiler card sem ír, annyit csak, hogy a Finale egy jelenete ihlette, és hogy olvasás közben kell rájönnöd, melyik.

A két pin szerintem nagyon király, örülök, hogy nem karakterek, hanem utalások, két fontos idézettel. Imádom :)



















Bevallom őszintén a kártyapakli láttán nagyon bizakodtam, azt hittem kapunk egy Deck of Destinyt (mivel még nem volt fordítva én csak Sors paklinak, vagy a Végzet lapjainak hívom), de persze tudtam, hogy hiú ábránd. Bár, ahány fanart van már a dologról szerintem nem lett volna kunszt megcsinálni. De csak egy hagyományos francia kártya pakli, aminek a négy fontos lapján, négy szereplő elevenedik meg, és nincs joker. Itt egy kicsit elszomorodtam, mert az Owlcrateben annyira gyönyörű volt a pakli, ez teljesen snassz... :(




Aztán egy ajak balzsamot találtam, ami a spoiler card szerint alma illatú, mint Jacks csókja, és a Kiss worth dying for (Csók, amiért érdemes meghalni) nevet viseli. Aki nem olvasta a második könyvet, annak ez spoiler, ugyanis abban egy dologra utalás. Sorry. Szerintem a szájfénynek sokféle illatot mondanék, de baromira nem az alma jutott eszembe, hátha felkenve más lesz. :)




















Ezután egy Blackberry telepítési útmutatóba csomagolva 5 mágneses könyvjelzőt találtam, az öt fő karakter chibi változatával. Itt már kicsit kezdett elegem lenni a fő karakterekből, mert kicsit soknak éreztem a csomagban. A chibik amúgy cukik.

A könyvszütyő szerintem nagyon jó, és az eddigi legjobb Legend ábrázolás, ami a csomagban volt, de kár, hogy pont erre az elemre került. Itt én úgy el tudtam volna képzelni egy szuper cirkusz utalást, vagy bármit, ami nem karakter, hanem a könyv hangulatát hozza. De tetszik, és használni is fogom. :)




















Majd jött a könyv, ami, kövezzetek meg, de szerintem milliószor veri az eredeti UK borítót. Nekem a piros örvényes fedlap nem tetszik, amit itt láthattok. Ebbe szerelmes vagyok, gyönyörű. Nem bánom, hogy így módosult, és a minta a lapok szélén, meg a hidden cover megvett kilóra. :) És külön imádom, hogy az írónő minden könyvet dedikált, és nem csak egy dedikált matrica volt beleragasztva mindegyik könyvbe! :)























Ezek után már csak a könyvjelzők, a karakter kártyák és egy art print maradt a dobozban, a könyvjelzők tetszenek, szép a kidolgozásuk, és a rajz. A többi nem az én világom, túl kemények a karakterek rajtuk, pedig nem ilyenek a könyvben. Itt már konkrétan csömöröm volt a karakterektől. Oké, ezek persze maradhattak volna, ha a csomag többi részében nem tolják túl a karakter vonalat.






Összességében a bajom az, hogy bár azt írták, hogy a Caraval érzést akarják átadni a csomaggal, de ebből alig jött át valami. Az Owlcratenek jobban sikerült ez a rész. Nekem sok volt a karakter, és kevés a feeling meg az utalás. Sok mindent máshogy csináltam volna, ha rajtam múlik, persze nem rajtam múlik, így kuss a számnak. Szerettem volna többet a Deck of Destinyből, a Caraval érzésből, de ez most elmaradt. Valamint egy jó tote baget is elviseltem volna. De a mennyiségre nem lehet panaszom, elhalmoztak minden jóval.

Ígértem, hogy összehasonlítom az Owlcrate-tel:

  • Könyv: Az Owlcrate Finale US kiadás nekem ugyan tetszik, de ha választani kell, hogy az eredeti US vagy a special edition, inkább előbbi. 
  • A kártyapaklijuk Ég és Föld ehhez képest. Sokat ver rá. 
  • A tote bag szerintem nagyon szép, és örültem volna én is egynek. 
  • Az illatgyertya külsőre nem tetszik, de mivel nem tudom megszagolni, így nem tudok ítéletet mondani ténylegesen. 
  • A könyv alakú fém doboz nagyon tetszett, szuper ötlet, gyönyörű kivitelezés. 
  • A zuhany gőzölőre (shower steamer) kíváncsi lennék. És az illat biztos közelebb hozna a Caraval érzéshez. 
  • A párnahuzatot nem hiányolom. 
  • A pin szerintem a Fairylootban jobb volt, és vicces, hogy eddig egyetlen vloggert sem láttam, aki felismerte volna, hogy melyik borító mintáját kapta. :D Pedig nekem ment a dolog :)
  • Az artok pedig vegyesen, de több tetszett az Owlcrate dobozból.
Hogy bánom -e, hogy ezt választottam, erre nem tudok egyértelműen válaszolni, az owlcrate dobozzal sem lennék maradéktalanul elégedett. Tényleg nem értem, hogy a Fairyloot csapata, és Stephanie Garber miért döntöttek úgy, hogy a dobozt a főszereplőkre hegyezik ki, sokkal több lehetőség van a sorozatban. Sokan az Owlcratenél nehezményezték a cirkusz témát, de ennél a doboznál nem tudom mire számítottak. Én például simán elviseltem volna több cirkusz, mágia, Fátumok és egyéb témájú apróságot, mint ami a dobozba került.

Kedvenc a dobozból: pléd, és a könyvszütyő
Legkevésbé tetszik: a sok karakter orientált részlet
Hiányolom a dobozból: tote bag, és a minőség (szerintem ezúttal az Owlcrate több hangsúlyt fektetett a minőségre, mint a Fairyloot)

Összérték: 4/5

Ha véleményetek van a csomag tartalmáról, szívesen veszem őket a bejegyzés alatt kommentben!
Köszi, hogy itt jártatok!
Pusza a Pocitokra!