9/30/2015

Visszatértem!

Sűrű bocsánatkérés mindenkitől, véget ért a szabadság és ezzel együtt a nyári szünet is, így nálunk pedig beindult a nagyüzem...Kicsit sűrű időszak volt ez, így kimaradt, hogy közvetítsek a dolgokról. Ezért aztán most csak egy gyors élménybeszámoló mindenről, de lassan megtalálom az egyensúlyt, és talán lesz végre időm mindenre, és mindenkire ami, és aki fontos...



Először is a nyár végéről röviden, voltunk bulizni, többször is, csajokkal és hát siralmas dolgokat tapasztaltunk, már ami a pasizást illeti, azonban annál jobban éreztük magunkat! Komolyan vallom, hogy időnként mindenkinek ki kell tombolni magából a feszkót, egy áttáncolt éjszaka hihetetlenül ki tudja simítani az embert...na meg rájöhet, hogy sajnos már nem 20 alatti, és másnap fetrenghet izomlázzal, már ha igazán táncol és nem csak egy helyben toporog tánc címszó alatt...
Na, a Hitch változattól nem fogjátok átérezni, hogy mire gondolok :) Hihetetlen, hogy a "mai fiatalok" mennyire nem tudják rázni! Mindenesetre mi jót röhögtünk rajtuk, ők meg okultak belőlünk, vagy nem... :P Még novemberben van kilátásban egy csajos buli, persze nem pasizásra, de azért majd nyitva tartom a szemem és megírom, hogy mi az aktuális helyzet kicsiny fővárosunkban bulizás, és bulizós ismerkedés terén...mindig látni jó szitukat!

Társkeresőzés...nos, ez most érzékeny téma, mert már nem élek vele, de azért majd még egyszer összefoglalom az oldalakkal és appokkal kapcsolatos tapasztalataimat, hátha valakinek még jól jön... ;) Vannak sztorik is, szóval mindenképp megér egy misét a téma, még ha már nem is vagyok érintett a problémában...igen, értsétek, ahogy szeretnétek :)

Megnéztem az Utódok című "nagyszerű" Disney gyöngyszemet...na igen, az is megérne egy bejegyzést...amennyire vártam, akkorát csalódtam, röviden és tömören. De azért majd a kedvetekért újranézem és megírom hosszabban is a problémáimat...szokásos stílusomban...azaz készüljetek, hogy szétszedem a filmet, mint Foxi a lábtörlőt, nem kímélem és remélem szem nem marad szárazon...Bár az a szám sajna bemászott a fejembe, annyit játszották...

Ami még új, hogy végre aktív Moly lettem, ajándékozással meg minden, most épp kézzel készített ajándékgyártásra mentem rá, talán még túl sok is az ötlet, de lelkes vagyok! :)

Talán végre azt mondhatom, hogy olvasási mélypontomon kezdek túllépni, így ismét ellep a könyv, ha valami említésre méltó lesz, akkor megírom...bár kezd kicsit sok lenni az ígéret, de hátha így nem hanyagolom annyira a melót végre...szeretem betartani az ígéreteimet! :)

Próbálok ezúttal nem túl messzire és sokáig eltűnni!
Pusszantás a Pici Pocótokra!